▴ De e dark nu ▴

Jag tänkte ta ett litet break här. Jag känner att jag inte är den personen som jag vill framställa mig som här. När jag och B startade denna bloggen var det för att inspirera, peppa och låta er följa vår vardag. Just nu är jag inte i skick att göra något av detta. Så jag tänker börja skriva av mig på min gamla blogg. Bara ett tag. Tills jag fått ut all negativitet. Ni som känner att ni vill följa, varsegod, men på egen risk. Jag är pretty low just nu...
 
http://eyecandy.devote.se/
 
Jag rekommenderar er dock inte att läsa, men kör hårt om ni känner för det.
-S

Kommentarer

Varför är du pretty low just nu?

Svar: Som sagt, är du intresserad. Så kan du läsa min andra blogg
craylifes.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback