▴ då ser man allt svart på vitt ▴

 
Har varit så jävla trött på allting på senaste tiden. Skolan, fritiden (som är typ icke-existerande), livet och allt. Har dränkt mig själv i negativa tankar, deppmusik och bara neggat ner hela min omgivning. Feels pretty damn negativt alltihop. Så nu får jag ta och rycka upp mig. Inte för att jag kommer gå runt och lyssna på Katy Perry-låtar iklädd regnbågsfärger från topp till tå och skrika att livet är underbart. Men jag ska iallafall försöka vara lite mindre negativ och lite mer positiv. Vi får la se hur detta går...
 
Idag har jag iallafall haft ett mycket lyckat möte med skolans SYV. Hejdå Natur! Jag kommer inte sakna ditt förjävliga schema och din tråkiga kursplan. Nej, men det känns bra att få byta, äntligen. En tyngd som lyfts från mina axlar! 
 
Nu borde jag plugga lite engelska... Så vi får höras senare!
-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback