▴ Ett stort hål ▴

 
Varför denna random bildbomb? Vet knappt själv. Bara känner saknaden nåt enormt just nu... Jag vill tillbaks NU. Men det finns så mycket som håller mig kvar. Skolan, min student-ekonomi och att jag faktiskt skulle sakna mina vänner och pojkvännen alldeles för mycket. Det är sånt som håller mig kvar här. Innerst inne känns det ihåligt, som om något fattas och jag vet precis vad felet är. Jag är inte hemma. Det finns bara en plats för mig. I storstaden som aldrig sover och aldrig står stilla. Stockholm. 
 
Vet att detta är världens mest onödiga inlägg, men ja. Ibland behöver jag skriva av mig.
-S

Kommentarer

Hur länge har du bott i Stockholm?

Svar: Jag bor utanför malmö. Men hälften av min släkt bor i sthlm och när jag var mindre åkte jag och mamma upp till mormor hela tiden. Sen brukar jag åka dit på lov nuförtiden, men själv, eftersom jag inte har kontakt med mina släktingar där längre.
craylifes.blogg.se

Jag vet exakt vart du bor, men varför tror du att du ska trivas i Djurgården om du har inte bott där? Att vara där på lov eller för att besöka någon är helt annorlunda från att leva där!

Svar: Jag har bott och levt där periodvis. Gör det fortf.
craylifes.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback