▴ Zombie ▴

 
Halloween var visserligen i fredags, men min bästa vän Clara fyllde 17igår, så hon drog på med middag (inkl efterrätt beståendes av den godaste tårtan jag någonsin ätit) och skönt häng i Halloween-tema. Även jag bestämde mig för att bjuda till lite. Med hjälp av mina trogna verktyg (aka. ögonskugga, läppstift i diverse färger, sminkborstar och lite fejkblod), så förvandlades jag till en zombie för kvällen. Ni ser ju ovan! Vad tycks? Själv blev jag väldigt nöjd och fick massa kommentarer på att mina "sår" var väldigt verklighetstrogna. Nu är två av tre planerade halloweenfester avklarade. Den tredje är på fredag. Tillsdess måste jag komma på vad jag ska vara. Nu har jag varit både ebola-kannibal och zombie. Vad ska jag vara på fredag? Hmm... Den tål att tänkas på.
Hoppas ni alla firade höstlovets dagar fullt ut. Själv känner jag mig ganska nöjd. Jag har inte öppnat en enda skolbok eller liknande under hela lovet, vilket är precis vad jag behövde. Nu känner jag mig redo för att ta mig an allt skolrelaterat igen. Nu kör vi.
-S

Kommentarer

Riktigt coolt :D

Svar: Tack så mycket! :D <3-S
craylifes.blogg.se

Vad häftigt :)

Svar: Tack! Det var inte alls svårtt faktiskt! :)
craylifes.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback